دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب مدیریت منابع انسانی: چشم انداز خدمات عمومی
Human Resource Management: The Public Service Perspective
دانلود فایل اورجینال کتاب + تهیه نسخه چاپی کتاب از سایت آمازون و ارسال به سراسر کشور
Sound HRM practices matter―they are a sine qua non of effective governance in democratic government―equally so at the local, regional, state and national levels of government. The NASPAA (Network of Schools of Public Policy, Affairs, and Administration) accreditation standards demand critical competencies for public managers that are vital to human resource managers and supervisors at all levels. These competencies include: skills to lead and manage in public governance; to participate in and contribute to the policy process; to analyze, synthesize, think critically, solve problems and make decisions; to articulate and apply a public service perspective; and to communicate and interact productively with a diverse and changing workforce and citizenry. This second edition of Human Resource Management is designed specifically with these competencies in mind to:
Introduce and explore the fundamental purposes of human resource management in the public service and consider the techniques used to accomplish these purposes
Provide exercises to give students practice for their skills after being introduced to the theory, foundation, and practices of public and nonprofit sector HRM
Facilitate instruction of the material by introducing important topics and issues with readings drawn from the professional literature
Provide information and examples demonstrating the interrelatedness of many of the topics in public sector HRM and the trends shaping public and nonprofit management, especially diversity, ethics, and technology.
Demonstrate and describe differences among HRM practices in public, for-profit and nonprofit organizations, and between the levels of government.
Human Resource Management is organized to provide a thorough discussion of the subject matter with extensive references to relevant literature and useful teaching tools. Thus, students will consider the issues, purposes, and techniques of HRM and conceptualize how varied their roles are, or will be, whether a personnel specialist in a centralized system or a supervisor managing in one of the increasingly common decentralized systems. Each chapter includes a thorough review of the principles and practices of HRM (including the why and the how), selected readings, important themes, diverse examples, key terms, study questions, applied exercises, case studies, and examples of forms and processes would-be managers will encounter in their roles.
روش های مدیریت منابع انسانی صحیح اهمیت دارند - آنها یکسان نیستند و از حکومت موثر در دولت دموکراتیک - به همان اندازه در سطوح محلی، منطقه ای، ایالتی و ملی وجود دارد. استانداردهای اعتباربخشی NASPAA (شبکه مدارس امور عمومی، امور اداری) نیاز به مهارت های انتقادی برای مدیران دولتی دارد که برای مدیران منابع انسانی و سرپرستان در همه سطوح حیاتی است. این صلاحیت ها عبارتند از: مهارت های رهبری و مدیریت در اداره دولتی؛ برای شرکت در فرایند سیاست و کمک به آن؛ برای تجزیه و تحلیل، سنتز کردن، انتقادی فکر کردن، حل مسائل و تصمیم گیری ها؛ برای بیان و ارائه چشم انداز خدمات عمومی و ارتباط برقرار کردن و تعاملات مثبت با نیروی کار و نیروی گوناگون و شهروندی. این نسخه دوم مدیریت منابع انسانی به طور خاص با این صلاحیت ها در ذهن طراحی شده است:
معرفی و بررسی اهداف اساسی مدیریت منابع انسانی در خدمات عمومی و در نظر گرفتن تکنیک های مورد استفاده برای انجام این اهداف
ارائه تمرینات به دانش آموزان برای مهارت های خود را پس از معرفی به تئوری، پایه و روش های عمومی و غیر انتفاعی بخش مدیریت منابع انسانی
تسهیل در آموزش مطالب با معرفی موضوعات مهم و مسائل مربوط به خواندن از ادبیات حرفه ای
اطلاعات و نمونه هایی را که نشان دهنده ارتباطات بسیاری از موضوعات در مدیریت منابع انسانی عمومی است و همچنین روند مدیریت عمومی و غیر انتفاعی، به خصوص تنوع، اخلاق و فن آوری، نشان می دهد.
نشان دادن و توصیف تفاوت در شیوه های مدیریت منابع انسانی در سازمان های عمومی، سودآور و غیر انتفاعی و بین سطوح دولت.
مدیریت منابع انسانی سازماندهی شده است تا یک بحث جامع در مورد موضوع با منابع گسترده ای به ادبیات مرتبط و ابزارهای آموزشی مفید ارائه دهد. بنابراین، دانش آموزان مسائل، اهداف و تکنیک های مدیریت منابع انسانی را در نظر می گیرند و مفهوم می کنند که چگونه نقش های مختلف آنها چیست یا خواهد بود، چه متخصصان پرسنلی در یک سیستم متمرکز و چه یک ناظر که در یکی از سیستم های غیر متمرکز متداول مدیریت می شوند. هر فصل شامل یک بررسی جامع از اصول و شیوه های مدیریت منابع انسانی (از جمله چرا و چگونگی)، خواندن انتخاب شده، موضوعات مهم، نمونه های متنوع، اصطلاحات کلیدی، سوالات مطالعه، تمرین های کاربردی، مطالعات موردی و نمونه هایی از فرم ها و فرآیندها می باشد. مدیران در نقش های خود روبرو می شوند.....
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |