پسورد برای دانلود مقالات isi

موضوعات سايت
پسورد های دانشگاهی

اکانت ieeexplore

اکانت sciencedirect

اکانت springerlink

اکانت proquest

اکانت scopus

اکانت EBSCO

اکانت jstor

اکانت Emerald

اکانت Wiley

اکانت Taylor & Francis Online

اکانت Ovid

اکانت ISI Web of Knowledge

اکانت SAGE

اکانت LexisNexis

اکانت acm

اکانت acs

اکانت asme

اکانت jove

اکانت ams

اکانت Scientific

پسورد scifinder

اکانت one petro

اکانت IGI Global

اکانت AIP

اکانت ASME

اکانت Cambridge

اکانت ASCE

اکانت mathscinet

اکانت Hein Online

پسورد IngentaConnect

اکانت Knovel

اکانت PsycINFO

پسورد iThenticate

اکانت (asm) American Society for Microbiology

اکانت accessscience

اکانت uptodate

اکانت گرامرلی grammarly

اکانت Orbit.com

آشنایی با پایگاه های علمی

آشنایی با پایگاه های ieee

آشنایی با پایگاه های ScienceDirect

آشنایی با پایگاه های SpringerLink

آشنایی با پایگاه های proQuest

آشنایی با پایگاه های Emerald

آشنایی با پایگاه iThenticate

آشنایی با پایگاه Turnitin

آشنایی با پایگاه uptodate

مطالب مفید

پروپوزال

راهنمای نگارش پروپزال

آیا این مجله ISI است ؟

مطالعه به سبکی دیگر!

مطالعه و تکرار

چگونه بهتر تمرکز کنیم؟

چگونه بهتر گوش کنیم؟

مطالعه مفید چگونه حاصل می شود؟

چگونه یک مقدمه خوب برای مقاله خود بنویسیم؟

نحوه نگارش مقاله پژوهشی

نحوه نگارش پروپوزال

دستورالعمل تدوین طرح پیشنهادی پایان نامه

اشتباههای رایج در طرحهای پژوهشی

چگونه یک طرح پژوهشی بنویسیم ؟

نحوه ی طراحی طرح تحقیق

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی دکتری

سفارش تهیه کتاب

تهیه کتاب های ایبوک از آمازون

آمار
آمار مطالب
کل مطالب : 1875
کل نظرات : 201
آمار کاربران
افراد آنلاين : 17
تعداد اعضا : 9602

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 373
بارديد ديروز بارديد ديروز : 3,388
بازديد کلي بازديد کلي : 6,199,393
جستجو
:: پیام مدیر سایت ::
            
  .................................................................................................................................

دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان

دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید

هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان

در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد

.................................................................................................................................

14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست

طی این  14 سال تعداد کثیری  دانشجو , استاد , شرکت,  دانشگاه و موسسه آموزش عالی  خدمات ما را  در یافت کرده و  رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم

:: پسورد پایگاه های علم سنجی ::
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com)
پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com)
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنیدجهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید

پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com)
پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه
prquest
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنیدجهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید


کتاب در زمینه اخلاق و بازاریابی (کتاب های پژوهشی در زمینه کسب و کار و مدیریت)

Handbook on Ethics and Marketing (Research Handbooks in Business and Management series)

WWW.MAGHALEHISI.IR

دانلود فایل اورجینال کتاب + تهیه نسخه چاپی کتاب از سایت آمازون و ارسال به سراسر کشور

 

From its inception and professional organization in the late 1970s, the macromarketing field has maintained a strong interest in ethics and distributive justice and an article on the topic was published in the very first issue of the Journal of Macromarketing in March 1981. The Handbook on Ethics and Marketing features chapters by leading macromarketing scholars that explore how ethics relate to marketing systems as well as to other macromarketing interests including environmental sustainability, human and economic development, and global supply chains. Thus, the Handbook should become an excellent resource for new macromarketing scholarship.'
- Terrence H. Witkowski, Editor, Journal of Macromarketing

Exploring both the theoretical and the applied aspects of the role ethics plays in marketing, this Handbook analyzes key issues in order to advance our understanding and provide an overview of the state of the art in this vital field.

Nationally and internationally recognized contributors cover the most important, timely developments in marketing ethics as well as trends and ideas for a future research agenda. Topics such as consumer ethics, morality in marketing and corporate social responsibility are covered with breadth and depth to paint a current and comprehensive picture of the field today.

This innovative book will be a valuable resource for both students and academics wishing to keep abreast of crucial developments in the field of business ethics. New, comprehensive insight from the world's experts in the field will also provide guidance for company executives and policy decision makers.

Contributors: R.J. Aalberts, R. Benton, T. Beschorner, C.B. Bhattacharya, L. Ferrell, O.C. Ferrell, J.F. Gaski, D.U. Gilbert, M. Haase, T. Hajduk, P. Harrison, S.D. Hunt, M. Jackson, J.L. Johnson, T.A. Klein, G.R. Laczniak, K.D. Martin, P.E. Murphy, A. Nill, C. Nishihara, G. Palazzo, A. Rasche, T. Rittenburg, J. Sawayda, C. Schank, J. Schibrowsky, B.B. Schlegelmilch, C.J. Shultz, A. Singhapakdi, N.C. Smith, J.R. Sparks, B. Swinburn, I. Szocs, S.J. Vitell


 

 

"از آغاز و سازماندهی حرفه ای خود در اواخر دهه 1970، زمینه ماکرو مارکتینگ علاقه شدید به اخلاق و عدالت توزیعی را حفظ کرده است و مقاله ای در این موضوع در اولین شماره مجله Macromarketing در مارس 1981 منتشر شده است. اصول اخلاقی و بازاریابی به واسطه پیشروان محققان ماکرو مارکتینگ، به بررسی اصول اخلاقی مربوط به سیستم های بازاریابی و همچنین سایر مباحث تجاری مانند پایداری زیست محیطی، توسعه انسانی و اقتصادی و زنجیره های عرضه جهانی می پردازند. بنابراین، کتابچه راهنمای باید منبع عالی برای بورس تحصیلی جدید است. "


با بررسی هر دو جنبه نظری و کاربردی از نقش اخلاق نقش در بازاریابی، این کتابچه به تجزیه و تحلیل مسائل کلیدی به منظور پیشرفت درک ما و ارائه یک مرور کلی از وضعیت هنر در این زمینه حیاتی است.

همکارانی که به طور ملی و بین المللی شناخته شدهاند، مهمترین تحولات به موقع در اخلاق بازاریابی، و همچنین روند و ایدههایی برای یک برنامه تحقیقاتی آینده، را پوشش میدهد. موضوعاتی نظیر اخلاق مصرف کننده، اخلاق در بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها با گستردگی و عمق پوشش داده می شود تا تصویری جاری و جامع از این زمینه را به تصویر بکشد.

این کتاب نوآورانه، منبع ارزشمندی برای دانش آموزان و دانشگاهیان است که مایل به ادامه روند پیشرفت های حیاتی در زمینه اخلاق تجاری هستند.
جدید و جامع بینش از کارشناسان جهان در زمینه نیز هدایت برای مدیران شرکت ها و تصمیم گیری های سیاسی را فراهم می کند.


 

  تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی

تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون

EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com

شماره تماس :09357650409

Telegram id:@infomaghalehisi



نويسنده : admin
[ شنبه 04 شهریور 1396 ] [ 14:24 ]
بازديد : 851


:: نظربدهيد ::
کد امنیتی رفرش
مطالب تصادفي
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
لينک دوستان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
کتاب های دانلود شده اخیر

خرید کتاب از
تمام ناشرین جهان
به صورت اروجینال

از تمامی فروشگاه های جهان
amzoon , ebay 
abebook
,bookbyte
e
,...
,
جهت سفارش کتاب اینجا کلیک کنید

کتاب های چاپی  خریداری  شده
اخیر به سفارش کاربران

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

amazon link

تمامي حقوق متعلق به وبسايت پسورد برای دانلود مقالات isi مي باشد.