دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب در زمینه اخلاق و بازاریابی (کتاب های پژوهشی در زمینه کسب و کار و مدیریت)
Handbook on Ethics and Marketing (Research Handbooks in Business and Management series)
دانلود فایل اورجینال کتاب + تهیه نسخه چاپی کتاب از سایت آمازون و ارسال به سراسر کشور
From its inception and professional organization in the late 1970s, the macromarketing field has maintained a strong interest in ethics and distributive justice and an article on the topic was published in the very first issue of the Journal of Macromarketing in March 1981. The Handbook on Ethics and Marketing features chapters by leading macromarketing scholars that explore how ethics relate to marketing systems as well as to other macromarketing interests including environmental sustainability, human and economic development, and global supply chains. Thus, the Handbook should become an excellent resource for new macromarketing scholarship.'
- Terrence H. Witkowski, Editor, Journal of Macromarketing
Exploring both the theoretical and the applied aspects of the role ethics plays in marketing, this Handbook analyzes key issues in order to advance our understanding and provide an overview of the state of the art in this vital field.
Nationally and internationally recognized contributors cover the most important, timely developments in marketing ethics as well as trends and ideas for a future research agenda. Topics such as consumer ethics, morality in marketing and corporate social responsibility are covered with breadth and depth to paint a current and comprehensive picture of the field today.
This innovative book will be a valuable resource for both students and academics wishing to keep abreast of crucial developments in the field of business ethics. New, comprehensive insight from the world's experts in the field will also provide guidance for company executives and policy decision makers.
Contributors: R.J. Aalberts, R. Benton, T. Beschorner, C.B. Bhattacharya, L. Ferrell, O.C. Ferrell, J.F. Gaski, D.U. Gilbert, M. Haase, T. Hajduk, P. Harrison, S.D. Hunt, M. Jackson, J.L. Johnson, T.A. Klein, G.R. Laczniak, K.D. Martin, P.E. Murphy, A. Nill, C. Nishihara, G. Palazzo, A. Rasche, T. Rittenburg, J. Sawayda, C. Schank, J. Schibrowsky, B.B. Schlegelmilch, C.J. Shultz, A. Singhapakdi, N.C. Smith, J.R. Sparks, B. Swinburn, I. Szocs, S.J. Vitell
"از آغاز و سازماندهی حرفه ای خود در اواخر دهه 1970، زمینه ماکرو مارکتینگ علاقه شدید به اخلاق و عدالت توزیعی را حفظ کرده است و مقاله ای در این موضوع در اولین شماره مجله Macromarketing در مارس 1981 منتشر شده است. اصول اخلاقی و بازاریابی به واسطه پیشروان محققان ماکرو مارکتینگ، به بررسی اصول اخلاقی مربوط به سیستم های بازاریابی و همچنین سایر مباحث تجاری مانند پایداری زیست محیطی، توسعه انسانی و اقتصادی و زنجیره های عرضه جهانی می پردازند. بنابراین، کتابچه راهنمای باید منبع عالی برای بورس تحصیلی جدید است. "
با بررسی هر دو جنبه نظری و کاربردی از نقش اخلاق نقش در بازاریابی، این کتابچه به تجزیه و تحلیل مسائل کلیدی به منظور پیشرفت درک ما و ارائه یک مرور کلی از وضعیت هنر در این زمینه حیاتی است.
همکارانی که به طور ملی و بین المللی شناخته شدهاند، مهمترین تحولات به موقع در اخلاق بازاریابی، و همچنین روند و ایدههایی برای یک برنامه تحقیقاتی آینده، را پوشش میدهد. موضوعاتی نظیر اخلاق مصرف کننده، اخلاق در بازاریابی و مسئولیت اجتماعی شرکت ها با گستردگی و عمق پوشش داده می شود تا تصویری جاری و جامع از این زمینه را به تصویر بکشد.
این کتاب نوآورانه، منبع ارزشمندی برای دانش آموزان و دانشگاهیان است که مایل به ادامه روند پیشرفت های حیاتی در زمینه اخلاق تجاری هستند. جدید و جامع بینش از کارشناسان جهان در زمینه نیز هدایت برای مدیران شرکت ها و تصمیم گیری های سیاسی را فراهم می کند.
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |