دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب نوآوری کسب و کار و اختلال در صنعت موسیقی
Business Innovation and Disruption in the Music Industry
سال چاپ 2016
دانلود فایل اورجینال کتاب + امکان چاپ رنگی با کیفیت کتاب و ارسال به سراسر کشور
'Wikström and DeFillippi have done an excellent job of compiling thoughts from a number of sources on the modernization of music. Ranging from the issues of fair payments to creators and the dominance of on-demand music in Scandinavia to government influence on music markets in China, the work offers a broad spectrum of views into the evolving music business. Anyone seeking to learn or teach global music business model innovation should place this book at the top of his/her list.'
- C. Allen Bargfrede, Berklee College of Music, US
'Business Innovation and Disruption in the Music Industry offers an enjoyable overview of the opportunities and challenges as well as of the driving forces of the current transformation of the music industry. Its contributions illustrate the contexts of this transformation as well as the change of business models. It is a rich source of empirical evidence and in particular of controversial but smart interpretations of current and future developments. I highly recommend Business Innovation and Disruption in the Music Industry to all practitioners, researchers and students interested in the music industry as a creative complex cultural and media business and to those who aim at participating in its further development.'
- Carsten Winter, Hanover University of Music, Drama and Media, Germany
'This is a timely book, given the disruptive elements that still dominate the twenty-first century music business. Edited by esteemed music industry scholar Patrik Wikström and creative industries Innovation expert Robert DeFillippi the 11 chapters from 15 international scholars across different disciplines are organised along three themes: 'music industry transformation in context', 'changing business models' and 'streaming music services and the future of music'. The international perspective of the book is arguably one of its greatest strengths, however, it is the future facing parts of this book that makes it most worth reading.'
- Dennis Collopy, University of Hertfordshire, UK
Patrik Wikström and Robert DeFillippi bring together innovative, multidisclipinary perspectives on business innovation and disruption in the music industry. Authors from fields such as cultural studies, economics, management, media studies, musicology and human geography in North America, Europe and Asia focus on the 'second wave' of digital disruption and the transformation of the music industry.
The chapters are structured into three parts: the first part contextualizes changes in the music industry that have been driven by digital technologies since the end of the 1990s. The second part unpacks the impact of these disruptive technologies on business models in specific industry sectors and geographies, and the third and final part examines questions related to the emergence of subscription music services. Concluding chapters link back to the role of hackers as a subversive and innovative force in the music economy and examine how hacker creativity can be facilitated and encouraged to generate the next big music industry innovation.
This multifaceted look at the music business will serve as a resource for both undergraduate and graduate students, as well as established scholars and industry professionals.
Contributors: R. DeFillippi, A. Dubber, R.G. Hammond, F. Li, G. Morrow, D. Nordgård, P. Preston, J. Rogers, D. Schreiber, A. Sinnreich, P. Snickars, H. Tessler, P. Tschmuck, A. Watson, P. Wikström
'ویکستروم و DeFillippi کار بسیار خوبی از کامپایل افکار از تعدادی از منابع در نوسازی موسیقی انجام داده اند. این کار از موضوعات مربوط به پرداخت منصفانه به سازندگان و تسلط بر موسیقی تقاضای موسیقی در اسکاندیناوی به نفوذ دولت در بازار موسیقی در چین، انجام می دهد، این کار طیف گسترده ای از دیدگاه ها را در زمینه کسب و کار در حال رشد موسیقی ارائه می دهد. هر کسی که به دنبال نوآوری در مدل کسب و کار موسیقی جهانی می باشد، باید این کتاب را در بالای لیست خود قرار دهد. '
- C. آلن بارفرد، کالج موسیقی برکلی، ایالات متحده
نوآوری کسب و کار و اختلال در صنعت موسیقی ارائه می دهد یک دیدگاه لذت بخش از فرصت ها و چالش ها و همچنین از نیروهای راننده از تغییر در حال حاضر در صنعت موسیقی است. مشارکتهای آن زمینه های این تحول و همچنین تغییر مدل های کسب و کار را نشان می دهد. این یک منبع غنی از شواهد تجربی و به ویژه تفسیرهای متضادانه اما هوشمند از تحولات جاری و آینده است. من به شدت توصیه نوآوری کسب و کار و اختلال در صنعت موسیقی را به تمام تمرینکنندگان، محققان و دانش آموزان علاقه مند به صنعت موسیقی به عنوان یک مجموعه خلاقانه فرهنگی و رسانه ای کسب و کار و کسانی که به دنبال شرکت در توسعه بیشتر است.
- کارستن زمستان، دانشگاه هانوفر، موسیقی و درام و رسانه، آلمان
"این یک کتاب به موقع است، با توجه به عناصر متضاد که هنوز در کسب و کار موسیقی قرن بیست و یکم تسلط دارند. محقق Patrik Wikström و صنعت خلاقانۀ صنعت موسیقی ویرایش شده توسط رابرت DeFillippi کارشناس نوآوری 11 فصل از 15 پژوهش بین المللی در سراسر رشته های مختلف در سه موضوع سازماندهی شده است: "تغییر صنعت موسیقی در زمینه"، "تغییر مدل های کسب و کار" و "جریان موسیقی خدمات و آینده موسیقی ". چشم انداز بین المللی این کتاب قطعا یکی از بزرگترین نقاط قوت آن است، اما آینده بخش هایی از این کتاب است که ارزش مطالعه آن را دارد.
- دنیس کالوپی، دانشگاه هرتفوردشایر، انگلستان
پاتریک ویکستروم و رابرت دفیلپپی، چشم انداز نوآورانه و چندبعدی را در زمینه نوآوری کسب و کار و اختلال در صنعت موسیقی به ارمغان می آورند. نویسندگان از زمینه هایی مانند مطالعات فرهنگی، اقتصاد، مدیریت، مطالعات رسانه ای، موسیقی شناسی و جغرافیای انسانی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا بر «موج دوم» اختلال دیجیتال و تحول صنعت موسیقی تمرکز می کنند.
فصل ها به سه بخش تقسیم می شوند: قسمت اول تغییرات صنعت موسیقی را که از دهه 1990 به وسیله تکنولوژی های دیجیتال هدایت شده است، تغییر می دهد. قسمت دوم، تأثیر این تکنولوژی های خرابکارانه بر مدل های کسب و کار در بخش های صنعتی و جغرافیایی خاص را بازنویسی می کند، بخش سوم و نهایی، سوالات مربوط به ظهور خدمات موسیقی اشتراک را بررسی می کند. فصل های انتصاب به نقش هکرها به عنوان یک نیروی مخرب و نوآورانه در اقتصاد موسیقی پیوند می دهد و بررسی می کند که چگونه خلاقیت هکر می تواند تسهیل شود و تشویق شود تا نوآوری صنعت موسیقی بعدی بزرگ را تولید کند.
این نگاه چند گانه به کسب و کار موسیقی به عنوان یک منبع برای دانش آموزان دوره کارشناسی و فارغ التحصیل، و همچنین دانشمندان تاسیس شده و متخصصان صنعت خدمت خواهد کرد.
همکاران: R. DeFillippi، A. Dubber، R.G. Hammond، F. Li، G. Morrow، D. Nordgard، P. Preston، J. Rogers، D. Schreiber، A. Sinnreich، P. Snickars، H. Tessler، P. Tschmuck، A. Watson، P. Wikström
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |