دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب راهنمای بازار یابی ورزشی
Routledge Handbook of Sports Marketing
دانلود فایل اورجینال کتاب + امکان چاپ رنگی با کیفیت کتاب و ارسال به سراسر کشور
Sports marketing has become a cornerstone of successful sports management and business, driving growth in sport organisations and widening fan-bases. Showcasing the latest thinking and research in sports marketing from around the world, the "Routledge Handbook of Sports Marketing" goes further than any other book in exploring the full range of this exciting discipline.
Featuring contributions from world-leading scholars and practitioners from across the globe, the book examines theories, concepts, issues and best practice across six thematic sections brands, sponsorship, ambush marketing, fans and spectators, media, and ethics and development and examines key topics such as:
consumer behaviour
marketing communications
strategic marketing
international marketing
experiential marketing
and marketing and digital media
Comprehensive and authoritative, the "Routledge Handbook of Sports Marketing" is an essential reference for any student or researcher working in sport marketing, sport management, sport business, sports administration or sport development, and for all practitioners looking to develop their professional knowledge."
Editor: Routledge (14 de diciembre de 2015)
Idioma: Inglés
ISBN-10: 1138823511
ISBN-13: 978-1138823518
از ویژگی های بارز کمک از دانشمندان برجسته جهان و پزشکان از در سراسر جهان، این کتاب به بررسی نظریه ها، مفاهیم، مسائل و بهترین عمل در شش بخش موضوعی علامت های تجاری، حمایت، کمین بازاریابی، طرفداران و تماشاگران، رسانه ها، و اخلاق و توسعه و به بررسی موضوعات کلیدی مانند:
رفتار مصرف کننده
ارتباطات بازاریابی
بازاریابی استراتژیک
بازاریابی بین المللی
بازاریابی تجربی
و بازاریابی و رسانه های دیجیتال
جامع و معتبر، به "روتلج راهنمای بازاریابی ورزشی" مرجع ضروری برای هر دانش آموز یا محقق مشغول به کار در بازاریابی ورزشی، مدیریت ورزشی، کسب و کار ورزش، مدیریت ورزشی و یا توسعه ورزش است و برای همه پزشکان به دنبال توسعه دانش حرفه ای خود را. "
برای تهیه این کتاب سه روش وجود دارد :
1- سفارش دانلود فایل پی دی اف این کتاب با قیمت خیلی خیلی پایین تر
2- سفارش دانلود و چاپ با کیفیت این کتاب به هر تعداد که مد نظر داشته باشید با قیمت خیلی مناسب
3- سفارش خرید کتاب از سایت آمازون مستقیم و ارسال از خارج کشور با قیمت اصلی ناشر
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |