دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
دانلود کتاب An Introduction to Social Media Marketing
دانلود کتاب مقدمه ای بر بازاریابی رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی است بازاریابان راه برای ارتباط با مصرف کنندگان در راه بی سابقه و انقلابی داده می شود، اما تازگی بسیار از این رسانه است به عنوان چالش آن را به عنوان هیجان انگیز است، به ویژه برای کسانی که "بومی های دیجیتال 'نیست. این کتاب برای اولین بار برای دانش آموزان ارائه می دهد که راهنمای گام به گام در این رشته بازاریابی به تازگی غالب است.
معکوس متن خواهر خود را بازاریابی دیجیتال: راه حل های عملی، این کتاب در پایه تحصیلی جامد مبتنی کند، اما یک رویکرد دست در سبک تر است که مناسب برای دوره های کوتاه تر و خواندن اضافی.
تمرینات فصل نه تنها کمک به توسعه دانش، اما تست درک یادگیرنده را چگونه مفاهیم و مدل های مختلف به بهترین نحو با نیاز آنها را مورد استفاده قرار به بررسی چگونگی آنها بهترین در حالات دنیای واقعی استفاده شود.
این کتاب توسط وب سایت بسیار عالی نویسنده، که شامل پیوندهایی به آمار طور مستمر به روز و همچنین مقالاتی که خواننده در تماس با تغییرات ثابت در این منطقه پویا پشتیبانی می کند.
موضوعات مطرح شده در این کتاب عبارتند از:
شبکه های اجتماعی
بررسی مصرف کننده
خدمات اجتماعی و پشتیبانی
زمان واقعی بازاریابی رسانه های اجتماعی
وبلاگ نویسی
بازاریابی ویروسی و اثرگذارندهها
تبلیغات در رسانه های اجتماعی
و خیلی بیشتر.
مقدمه ای بر بازاریابی اجتماعی رسانه برای اولین بار از خواندن نوع و ایده آل خود را برای دانش آموزانی که می خواهید برای کار در یک محیط بازاریابی دیجیتال، و همچنین به عنوان بازاریاب سنتی است که می خواهد برای رسیدن به مقابله با این جنبه پر جنب و جوش، و به طور بالقوه سودآور از حاضر است بازاریابی در روز است
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |