دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب مدیریت استراتژیک غیرواقعی
Nonmarket Strategic Management
سال چاپ 2017
دانلود فایل اورجینال کتاب + امکان چاپ رنگی با کیفیت کتاب و ارسال به سراسر کشور
Strategic management has traditionally concerned itself with delivering objectives based on an assessment of resources and the market environment. However, there are many actors considered ‘outside’ the firm that inevitably shape the dynamics within the market. Nonmarket strategies entail social, political, and legal arrangements that reinforce or enable market strategies, providing a comprehensive approach to improving performance and gaining a competitive advantage.
This book introduces nonmarket strategic management within these contexts. Divided into two parts, the first part offers theories and managerial support for coping with the complex business realities surrounded by social, political and legal spheres; the second part presents examples of the challenges firms in the nonmarket environment. These examples show how firms can strategically manage and work with social, political and regulatory stakeholders to achieve their goals.
Written by two leading scholars in the area, this book is essential reading for business students, managers and leaders.
مدیریت استراتژیک به طور سنتی به ارائه اهداف مبتنی بر ارزیابی منابع و محیط بازار علاقه دارد. با این حال، بسیاری از بازیگران در نظر گرفته شده "خارج" شرکت است که به ناچار پویایی در بازار را تشکیل می دهند. استراتژی های غیرمستقیم شامل تدابیر اجتماعی، سیاسی و حقوقی است که استراتژی های بازار را تقویت و یا ایجاد می کند، ارائه یک رویکرد جامع برای بهبود عملکرد و به دست آوردن مزیت رقابتی.
این کتاب مدیریت غیر استراتژیک استراتژیک را در این زمینه معرفی می کند. بخش اول به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول، نظریه ها و حمایت مدیریتی را برای مقابله با واقعیت های کسب و کار پیچیده که در حوزه های اجتماعی، سیاسی و حقوقی قرار دارد، ارائه می دهد. بخش دوم، نمونه هایی از چالش های شرکت ها در محیط غیرمستقیم را ارائه می دهد. این نمونه ها نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند به طور استراتژیک مدیریت و کار با سهامداران اجتماعی، سیاسی و نظارتی را برای رسیدن به اهداف خود انجام دهند.
این کتاب به وسیله دو محقق برجسته در این منطقه نوشته شده است و خواندن ضروری برای دانشجویان، مدیران و رهبران تجاری است.
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |