دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب مشکلات رفتاری و عاطفی نو نهالان : مداخلات موثر در سال های مهد کودک و کودکستان
Emotional and Behavioral Problems of Young Children : Effective Interventions in the Preschool and Kindergarten Years
سال چاپ 2017
دانلود فایل اورجینال کتاب + امکان چاپ رنگی با کیفیت کتاب و ارسال به سراسر کشور
Presenting interventions that are practical, effective, and easy to implement in educational and clinical settings, this book addresses the most frequently encountered emotional and behavioral problems in 3- to 6-year-olds. Strategies for collaborating with parents are emphasized. Practitioners are taken step by step through assessing and treating conduct problems, anxiety and other internalizing problems, and everyday concerns involving toileting, eating, and sleep. User-friendly features include 36 reproducible parent handouts, assessment forms, and other clinical tools; the print book has a large-size format with lay-flat binding for easy photocopying. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials.
1. Introduction to Behavioral, Social, and Emotional Problems of Young Children
Show Level Overview of Disorders
Prevalence of Mental Health Concerns in Young Children
The Impact of Behavioral, Social, and Emotional Problems in School Settings
Stability of Behavior Problems
Hide Level Predictors of Problems
Predictors of Externalizing Problems
Predictors of Internalizing Problems
Chapter Summary/Purpose of This Book
Hide Level 2. Assessment of Mental Health Issues
Hide Level Interviews with Parents and Teachers
Interviews as Screeners
Interviews as Diagnostic/Evaluation Tools
Interviews as Progress Monitoring Tools
Hide Level Interviews with Young Children
Rapport Building/Initial Information Gathering
Context of the Interview
Hide Level Rating Scales
Social, Emotional, and Behavioral Scales as Screeners
Social, Emotional, and Behavioral Scales as Diagnostic/Evaluation Tools
Social, Emotional, and Behavioral Scales as Progress Monitoring Tools
Hide Level Direct Observation
Observations as Screeners
Observations as Diagnostic/Evaluation Tools
Observations as Progress Monitoring Tools
Chapter Summary
Hide Level 3. Treatment of Externalizing/Conduct Problems
Hide Level Behavioral Parent Training as an Intervention for Externalizing Problems
Overview
Initial Considerations
Conducting Behavioral Parent Training
Group Behavioral Parent Training
Hide Level Enhancing Behavioral Parent Training through the Use of Acceptance and Commitment Therapy
Overview
Values
Cognitive Defusion
Contact with the Present Moment (Mindfulness)
Self as Context
Acceptance
Committed Action
Evidence-Based Clinical Application
Social Skills Interventions
Prevention and Early Intervention Programs
Chapter Summary
Hide Level 4. Treatment of Internalizing Problems
Hide Level Anxiety Disorders
Fears and Specific Phobias
Separation Anxiety, Including School or Daycare Refusal
Hide Level Selective Mutism
Causes and Prevention of Selective Mutism
Treatment of Selective Mutism
Somatic Complaints
Hide Level PTSD and Traumatic Experience/Abuse
Treatment of PTSD
Prevention of Child Abuse and Neglect
Hide Level Depression
Prevention of Childhood Depression
Treatment of Depressive Symptoms
Chapter Summary
Hide Level 5. Managing and Preventing Everyday Problems
Show Level Toileting
Show Level Feeding/Eating Problems
Show Level Sleep Problems
Chapter Summary
Hide Level 6. Academic and Behavioral Interventions and Supports in the Classroom
Hide Level RTI for Early Literacy/Academic Skills
Summary of RTI
Hide Level Positive Behavioral Interventions and Supports
Initial Considerations
Establishing Classroom Rules
Developing a Classroom Schedule
Providing Effective Instruction
Utilizing Selective Attention
Reward-Based Behavior Management Programs
Responding to Behavioral Violations and Severe Problem Behaviors
Summary of PBIS
Hide Level Social and Emotional Learning
Benefits of SEL Programs
Common SEL Programs
Chapter Summary
Hide Level 7. Referral Issues and Conclusion
Referral Procedures
Hide Level Referral Sources
Primary Care Provider
Child Psychiatrist
Master’s-Level Therapist
Licensed Clinical Psychologist
Hide Level Hospitalization and Other Inpatient Settings
Referral Avenues
Medical Insurance
Primary Care Provider
Therapist Associations and Online Searches
Word of Mouth
Conclusion and Best-Practice Recommendations
References
Index
About Guilford Press
Discover Related Guilford Books
Publisher: The Guilford Press; 2 edition (February 20, 2017)
Language: English
ISBN-10: 1462529348
ISBN-13: 978-1462529346
ارائه مداخلات که عملی، موثر و آسان برای پیاده سازی در محیط های آموزشی و بالینی هستند، این کتاب آدرس مشکلات عاطفی و رفتاری مواجه می شوند اغلب در 3- تا 6 ساله. استراتژی برای همکاری با پدر و مادر تاکید دارند. پزشکان گام به گام از طریق ارزیابی و درمان مشکلات رفتاری، اضطراب و دیگر مشکلات درونی و نگرانی های روزمره شامل توالت، غذا خوردن، و خواب گرفته شود. ویژگی های کاربر پسند شامل 36 جزوات تجدید پدر و مادر، فرم های ارزیابی، و سایر ابزار بالینی؛ کتاب چاپ دارای فرمت در اندازه بزرگ با کنار گذاردن مسطح برای فتوکپی آسان الزام آور است. خریداران برای دسترسی به یک صفحه وب که در آن آنها می توانند دانلود و چاپ مواد تجدید پذیر.
1. مقدمه به رفتاری، اجتماعی، و مشکلات عاطفی از کودکان جوان
نمای کلی سطح نمایش اختلالات
شیوع سلامت روان نگرانی در کودکان
تاثیر رفتاری، اجتماعی، و مشکلات عاطفی در تنظیمات مدرسه
ثبات مشکلات رفتاری
مخفی کردن سطح پیش بینی کننده مشکلات
پیش بینی کننده مسائل مربوط به
پیش بینی کننده مشکلات درونی
فصل خلاصه / هدف از این کتاب
مخفی کردن سطح 2. بررسی مسائل بهداشت روانی
مخفی مصاحبه سطح با والدین و معلمان
مصاحبه ها و صفترس
مصاحبه ها و ابزارهای تشخیصی / ارزیابی
مصاحبه ها و پیشرفت ابزارهای مانیتورینگ
مخفی مصاحبه سطح با کودکان خردسال
رابطه دوستانه ساختمان / جمع آوری اطلاعات اولیه
متن مصاحبه
مخفی کردن سطح رتبه فلس
اجتماعی، عاطفی، و مقیاسهای رفتاری به عنوان صفترس
فلس اجتماعی، عاطفی، رفتاری و به عنوان ابزارهای تشخیصی / ارزیابی
فلس اجتماعی، عاطفی، رفتاری و به عنوان پیشرفت ابزارهای مانیتورینگ
مخفی کردن سطح مستقیم مشاهده
مشاهدات به عنوان صفترس
مشاهدات به عنوان ابزارهای تشخیصی / ارزیابی
مشاهدات به عنوان پیشرفت ابزارهای مانیتورینگ
خلاصه ی فصل
مخفی کردن سطح 3. درمان برون / مشکلات رفتاری
مخفی کردن سطح رفتاری آموزش والدین به عنوان یک مداخله برای مسائل مربوط به
بررسی اجمالی
ملاحظات اولیه
انجام آموزش پدر و مادر رفتاری
گروه رفتاری آموزش والدین
مخفی کردن سطح افزایش رفتاری آموزش والدین از طریق استفاده از پذیرش و تعهد درمانی
بررسی اجمالی
ارزش های
گسلش شناختی
تماس با لحظه حال (ذهن آگاهی)
خود به عنوان زمینه
پذیرش
اقدام متعهدانه
مبتنی بر شواهد کاربرد بالینی
مهارت های اجتماعی مداخلات
پیشگیری و برنامه مداخله زودهنگام
خلاصه ی فصل
مخفی کردن سطح 4. درمان مشکلات درونی
اختلالات اضطرابی مخفی کردن سطح
ترس ها و ترس های خاص
اضطراب جدایی، از جمله مدرسه و یا مهد کودک امتناع
مخفی کردن سطح انتخابی Mutism
علل و پیشگیری از لالی انتخابی
درمان لالی انتخابی
شکایات بدنی
مخفی کردن سطح PTSD و پس از ضربه تجربه / تخلف
درمان PTSD
پیشگیری از کودک آزاری و مسامحه
مخفی کردن افسردگی
پیشگیری از دوران کودکی افسردگی
درمان علائم افسردگی
خلاصه ی فصل
مخفی کردن سطح 5. مدیریت و جلوگیری از مشکلات روزمره
نمایش سطح توالت
نمایش سطح تغذیه / مشکلات غذا خوردن
نمایش سطح مشکلات خواب
خلاصه ی فصل
مخفی کردن سطح 6. آموزشی و رفتاری مداخلات و پشتیبانی در کلاس درس
مخفی کردن سطح RTI برای سواد اولیه / مهارت های علمی
خلاصه ای از RTI
مخفی کردن سطح رفتاری مثبت مداخلات و پشتیبانی
ملاحظات اولیه
قواعد کلاس درس
در حال توسعه یک برنامه کلاس درس
ارائه آموزش های موثر
با استفاده از توجه انتخابی
برنامه های مدیریت رفتار پاداش بر اساس
در پاسخ به نقض رفتاری و رفتارهای مشکل شدید
خلاصه ای از PBIS
مخفی کردن سطح اجتماعی و یادگیری عاطفی
مزایای برنامه های SEL
برنامه SEL مشترک
خلاصه ی فصل
مخفی کردن سطح 7. مسائل ارجاع و نتیجه گیری
روش ارجاع
مخفی کردن منابع سطح ارجاع
ارائه دهنده مراقبت های اولیه
روانپزشک کودک
کارشناسی ارشد سطح درمانگر
روانشناس بالینی دارای مجوز
مخفی کردن سطح بستری و سایر تنظیمات بستری
راههای ارجاع
بیمه درمانی
ارائه دهنده مراقبت های اولیه
انجمن درمانگر و جستجو آنلاین
دهان به دهان
نتیجه گیری و توصیه بهترین عمل
منابع
شاخص
درباره گیلفورد مطبوعات
کشف های مرتبط گیلفورد کتاب
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |