دسترسی به بیش از 12549 ناشر جهان
دانلود مقالات و کتاب های گران قیمت خود را به ما بسپارید
هدف این وبسایت کمک به دسترسی و تامین منابع علمی و تخصصی لاتین دانشجویان
در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان می باشد
.................................................................................................................................
14 سال فعالیت با کیفیت ما نشان اعتبار ماست
طی این 14 سال تعداد کثیری دانشجو , استاد , شرکت, دانشگاه و موسسه آموزش عالی خدمات ما را در یافت کرده و رضایت خود را ابراز کردند که از تمام آنها تشکر لازم را داریم
پسورد مستقیم پایگاه ریکسیس
(www.reaxys.com) | پسورد اختصاصی پایگاه وب آف ساینس
(www.webofknowledge.com) |
![]() | |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
پسورد مستقیم پایگاه آپ تو دیت UpToDate
(www.uptodate.com) | پسورد پروکوئست مخصوص دانلود پایان نامه |
![]() | ![]() |
جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید | جهت خرید و اطلاعات بیشتر کلیک کنید |
کتاب آمار برای علوم ورزش و سلامت با مایکروسافت آفیس
Statistics for Exercise Science and Health with Microsoft Office
دانلود فایل اورجینال کتاب + امکان چاپ رنگی با کیفیت کتاب و ارسال به سراسر کشور
In order to complement the themes of Volume I (commonality and complementarity among theories of instruction), Volume II (diversity of theories) and Volume III (building a common knowledge base), the theme of Volume IV is shifting the paradigm of instruction from teacher-centered to learner-centered and integrating design theories of instruction, assessment, and curriculum. Chapters in Volume IV are collected into three primary sections: a comprehensive view of the learner-centered paradigm of education and training, elaborations on parts of that view for a variety of K-12 and higher education settings, and theories that address ways to move toward the learner-centered paradigm within the teacher-centered paradigm.
Instructional-Design Theories and Models, Volume IV is an essential book for anyone interested in exploring more powerful ways of fostering human learning and development and thinking creatively about ways to best meet the needs of learners in all kinds of learning contexts.
Publisher: Routledge (August 5, 2016)
Language: English
ISBN-10: 1138012939
ISBN-13: 978-1138012936
نظریه آموزشی-طراحی و مدل، جلد چهارم شرح مبتنی بر تحقیق از وضعیت فعلی نظریه آموزشی برای پارادایم یادگیرنده محور آموزش و پرورش، و همچنین به عنوان یک نشانه روشنی از چگونگی نظریه ها و مدل های مختلف وابسته به فراهم می کند. تغییرات قابل توجهی در یادگیری و نظریه های آموزشی پس از انتشار جلد سوم رخ داده است، از جمله پیشرفت در یادگیری مبتنی بر مغز، علوم یادگیری، فن آوری اطلاعات، ارتباطات مبتنی بر اینترنت، یک نگرانی برای شخصیسازی تجربه دانشجویی به حداکثر رساندن اثر، و پوسته پوسته شدن محیط آموزشی برای به حداکثر رساندن بهره وری.
به منظور تکمیل تم ها از جلد اول (مشترک و مکمل در میان نظریه های آموزش)، جلد دوم (تنوع نظریه ها) و جلد سوم (ساخت یک پایگاه دانش مشترک)، موضوع جلد چهارم است تغییر پارادایم آموزش از معلم -centered به یادگیرنده محور و یکپارچه سازی نظریه طراحی آموزش، ارزیابی، و برنامه آموزشی. فصل در دوره چهارم به سه بخش اصلی جمع آوری: یک دیدگاه جامع از پارادایم یادگیرنده محور آموزش و پرورش، توضیح در بخش هایی از این دیدگاه برای انواع K-12 و تنظیمات آموزش عالی، و نظریه ها که پرداختن راه برای حرکت به سمت پارادایم یادگیرنده محور در پارادایم معلم محور است.
نظریه آموزشی-طراحی و مدل، جلد چهارم کتاب ضروری برای هر کسی که علاقه مند به بررسی راه هایی قوی تر از پرورش یادگیری و توسعه انسانی و تفکر خلاقانه در مورد راه هایی برای بهترین پاسخگویی به نیازهای زبان آموزان در انواع زمینه های یادگیری است.
تهیه فوری کتاب های ایبوک لاتین از تمام ناشرین با قیمت دانشجویی
تهیه نسخه چاپی کتاب های آمازون
EMAIL:maghalehisi2013@gmail.com
شماره تماس :09357650409
Telegram id:@infomaghalehisi
خرید کتاب از تمام ناشرین جهان به صورت اروجینال از تمامی فروشگاه های جهان amzoon , ebay abebook ,bookbytee ,... , |
amazon link |